Informacja o zakresie działalności Spółki- tekst łatwy do czytania i zrozumienia - ETR
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
To jest główny budynek Spółki. Znajduje się w Skawinie przy ul. Radziszowskiej 11.
Budynek ma jedno wejście główne.
W tym budynku pracują osoby, które pomogą Ci w załatwieniu spraw.
Czym zajmuje się Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością?
Jak się do nas dostać:
Przyjeżdżając do nas zaparkuj samochód na parkingu dla klientów.
Główne wejście jest od strony ulicy Radziszowskiej w Skawinie.
Na parterze jest Biuro Obsługi Klienta i Dziennik Podawczy.
Na Dzienniku podawczym możesz skorzystać z pętli indukcyjnej.
Żeby załatwić sprawy w Spółce osoba ze szczególnymi potrzebami może:
Sp. z o.o., 32-050 Skawina, ul. Radziszowska 11
Do Spółki możesz przyjść albo zadzwonić od poniedziałku do piątku.
Godziny pracy Spółki to 7:00-15:00.