×

Firma / Informacja o zakresie działalności Spółki / Informacja o zakresie działalności Spółki- tekst łatwy do czytania i zrozumienia - ETR

Informacja o zakresie działalności Spółki- tekst łatwy do czytania i zrozumienia - ETR

 

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

 

 

 

To jest główny budynek Spółki. Znajduje się w Skawinie przy ul. Radziszowskiej 11.

Budynek ma jedno wejście główne.

W tym budynku pracują osoby, które pomogą Ci w załatwieniu spraw.

Czym zajmuje się Zakład Wodociągów  i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością?

  • Zajmujemy się wodą i ściekami.
  • Wodę uzdatniamy. To znaczy: przygotowujemy do spożycia.
  • Ścieki oczyszczamy. Ścieki to brudna woda. Na przykład z toalet i kuchni.
  • W Spółce można podać odczyt wodomierza.
  • W Spółce można otrzymać rachunki za wodę i ścieki
  • W Spółce można podpisać umowę na dostawę wody i na odprowadzanie ścieków.
  • W Spółce można zgłosić awarię wodociągową lub kanalizacyjną.

Jak się do nas dostać:

Przyjeżdżając do nas zaparkuj samochód na parkingu dla klientów.

Główne wejście jest od strony ulicy Radziszowskiej w Skawinie.

Na parterze jest Biuro Obsługi Klienta i Dziennik Podawczy.

 

Na Dzienniku podawczym możesz skorzystać z pętli indukcyjnej.

 

 

 

 

Żeby załatwić sprawy w Spółce  osoba ze szczególnymi potrzebami może:

  • Napisać pismo i wysłać je na adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji

Sp. z o.o., 32-050 Skawina, ul. Radziszowska 11

  • Przynieść pismo na Dziennik podawczy
  • Napisać wiadomość i wysłać ją na adres e-mailowy: biuro@zwik.skawina.pl
  • Zadzwonić pod numer (12) 276 12 89
  • Wysłać faks pod numer: (12) 276 21 65
  • Napisać pismo i wysłać za pomocą platformy ePUAP: epuap.gov.pl
  • Skorzystać z elektronicznego Biura Obsługi Klienta  ( e-BOK)
  • Przyjść do Spółki i  spotkać się z pracownikiem w godzinach pracy Spółki .

Do Spółki możesz przyjść albo zadzwonić od poniedziałku do piątku.

Godziny pracy Spółki to 7:00-15:00.